3
|
2
|
1
|
წონა
|
|
მიზნები
|
|
|||
მოსწავლის ნამუშევარი სრულად
შეესაბამება მიზნებს ანუ
განხილულია თუ რა არის ადამიანური ცხოვრების საზრისი ვის ან რას ენიჭება უპირატესობა მისი
შეცნობის გზაზე . რატომაა აუცილებელი
მისი გააზრება.
|
მოსწავლის ნამუშევარი
შეეაბამება კონკრეტულ მიზანს,
ანუ განხილულია თუ რა არის
ადამიანური ცხოვრების საზრისი, რატომაა აუცილებელი მისი გააზრება
|
მოსწავლის ნამუშევარი ნაწილობრივ
შეესაბამება მიზანს, ანუ მხოლოდ განხილულია თუ რა არის ადამიანური
ცხოვრების საზრისი
|
მოსწავლის
ნამუშევარი ინფორმაციის შეჯამებაა და კონკრეტულ
მიზნებს არ ემსახურება.
|
|
შინაარსი
|
|
|||
ადამიანის ცხოვრების საზრისის შეცნობაზე, მისი
მიღწევის გზებსა და აუცილებლობაზე მოძიებული მასალა სრულყოფილია.
|
ადამიანის ცხოვრების
საზრისის შეცნობაზე, მისი მიღწევის გზებსა და აუცილებლობაზე მოძიებულია მასალა,მაგრამ ზოგიერთი დეტალები გამოტოვებულია
|
ადამიანის ცხოვრების საზრისის შეცნობაზე, მისი
მიღწევის გზებსა და აუცილებლობაზე მოძიებული მასალა ზერელეა.
|
მოძიებული
მასალა ეხება მხოლოდ
იმას თუ რა არის
ადამიანის ცხოვრების
საზრისი.
|
|
შემოქმედებითობა
|
|
|||
ფოტო მასალით
წარმოდგენილი პრეზენტაციები ორიგინალურია, გამოკვეთილია საინტერესო
დეტალები.
|
ფოტო მასალით წარმოდგენილი
პრეზენტაციის ყველა გვერდი მიზანს
ემსახურება, მაგრამ აკლია
ორგანიზებულობა.
|
წარმოდგენილი პრეზენტაციის ყველა გვერდი მიზნებს
ემსახურება , მაგრამ არაა
წარმოდგენილი ფოტო- მასალა
|
პრეზენტაცია არ
არის მიზნის შესაბამისი
აკლია ფოტო-მასალა.
|
|
თანამშრომლობა
|
|
|||
ძირითადი იდეების განხილვისას
ერთმანეთის აზრს ითვალისწინებენ და პატივს
სცემენ.
|
ერთობლივი მუშაობის დროს
წამოჭრილ საკითხებს შეთანხმებულად განიხლავენ
და ისე შეაქვთ
ცვლილებები.
|
ერთობლივ
მუშაობაზე თანხმდებიან, თუმცა ზოგჯერ
ჯგუფის წევრებს შეთანხმების
გარეშე შეაქვთ
ცვლილებები.
|
მუშაობისას
ითვალისწინებენ მხოლოდ რამდენიმე
მოსწავლის იდეას, სხვების
იდეები უგულებელყოფილია.
|
|
4
|
3
|
2
|
1
|
წონა
|
წესები
|
|
|||
მორფოლოგიური,
სინტაქსური , პუნქტუაციური და სტილისტური შეცდომები არა აქვს
|
მორფოლოგიური,
სინტაქსური , პუნქტუაციური შეცდიმები არა აქვს, მაგრამ აქვს ერთი სტილისტური ხარვეზი
|
მორფოლოგიური
და პუნქტუაციური შეცდომები არა აქვს ,მაგრამ აქვს 2სინტაქსური და 1 სტილისტური ხარვეზი
|
მორფოლოგიური
და პუნქტუაციური შეცდომები არა აქვს ,მაგრამ აქვს 4სინტაქსური და 3სტილისტური ხარვეზი.
|
|
суббота, 3 ноября 2018 г.
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასება
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისშეფასების რუბრუკა მომეწონა განხილულია მიზნები,შინაარსი, თანამშრომლობა.
ОтветитьУдалитьშეფასება გაკეთებულია მნიშვნელოვანი კუთხით,რაც შესაძლებლობას მოგვცემს თითოეული მონაწილის მუშაობის სრული სურათი შევქმნათ.
ОтветитьУдалить